Veelgestelde vragen

Hiernaast vindt u antwoorden op veelvoorkomende vragen.

Staat uw vraag er niet tussen?

    De Leefstijlkliniek volgt de landelijke richtlijn van het RIVM en de adviezen van Rijksoverheid en verzoekt u om dit ook te doen. Onze locatie is gewoon geopend en wij bieden reguliere zorg conform de geldende maatregelen. Indien gewenst, kunnen we in overleg uw afspraak ook telefonisch laten plaatsvinden. Daarnaast verzoeken wij patiënten die last hebben van neusverkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn of koorts, contact met ons op te nemen voor het verzetten van de afspraak.

    De Leefstijlkliniek volgt de landelijke richtlijn van het RIVM en de adviezen van Rijksoverheid en verzoekt u om dit ook te doen. De groepstrainingen in ons centrum zijn weer gestart met inachtneming van de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. Meer informatie vindt u onder Les reserveren.

    Jazeker. U kunt een afspraak maken via de knop Afspraak maken bovenaan de pagina of contact met ons opnemen.

    Komt u voor het eerst? Dan gaat uw consult gewoon volgens afspraak door.

    Als u al eens eerder bij ons bent geweest, dan kunnen wij u ook telefonisch of via beeldbellen te woord staan als dat uw voorkeur heeft. Als u uw fysieke vervolgafspraak graag wilt omzetten naar een afspraak per telefoon of via beeldbellen, stuur ons dan vantevoren even een mailtje: info@dlkl.nl. U wordt dan op het tijdstip van uw afspraak gebeld door uw arts, diëtist of fysiotherapeut.

    Wij verzoeken onze patiënten om zoveel mogelijk alleen naar ons centrum te komen. Dit om zo min mogelijk personen in ons centrum te hebben en hierbij de 1,5-meter-maatregel te kunnen waarborgen. Desgewenst kunt u het gesprek met uw arts opnemen of kan uw partner of begeleider inbellen om zo wel mee te kunnen luisteren. Wij kunnen u hierbij assisteren. Mocht u fysieke begeleiding of ondersteuning nodig hebben, dan is het mogelijk om maximaal één begeleider per persoon mee te nemen.

    We verzoeken patiënten die last hebben van neusverkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn of koorts, contact met ons op te nemen voor het verzetten van de afspraak.

    Stel uw vraag via het contactformulier, dan nemen wij spoedig contact met u op.